1/30/2013

Belief, Audrey Hepburn


I believe in pink, I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.

- Audrey Hepburn (1929-1993)

나는 핑크를 믿어요. 나는 웃음이 칼로리를 소비하는데 가장 좋다고 믿어요. 나는 키스를 믿어요. 나는 모든 것이 잘못되고 있어 보일 때 강해진다고 믿어요. 나는 행복한 소녀들이 가장 예쁘다고 믿어요. 나는 내일은 또다른 날이라 믿고, 기적을 믿어요.

- 오드리 헵번 (Audrey Kathleen Ruston) 영화배우

No comments:

Post a Comment